.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماينده مردم بابلسر:
راي رهبری به احمدی نژاد است
مقداد نجف نژاد در يك محفل خصوصي در حالي اين اظهار نظر قاطع را اعلام كرده است كه مقام معظم رهبري در تمام سخنراني هاي خود بر حمايت نكردن از كانديداي خاص تاكيد كرده بودند ...
راي رهبری به احمدی نژاد است

نماينده مردم بابلسر در مجلس شوراي اسلامي گفت : راي رهبری در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم به احمدی نژاد است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از قلم ، مقداد نجف نژاد در يك محفل خصوصي در حالي اين اظهار نظر قاطع را اعلام كرده است كه مقام معظم رهبري در تمام سخنراني هاي خود بر حمايت نكردن از كانديداي خاص تاكيد كرده بودند .

حضرت آيت الله خامنه اي فرموده بودند : همیشه گمانه زنی‌ها و شایعاتی در این زمینه بوده و خواهد بود اما بنده یک رأی دارم که در صندوق می‌اندازم و به هیچ کس هم نمی‌گویم که به چه کسی رأی بدهد یا ندهد، چرا که تشخیص این مساله برعهده مردم است.

ایشان تاكيد كرده بودند : گاهی که از دولت دفاع و حمایت می‌کنم برخی برداشت ناصحیح برای این مسئله جعل می‌کنند در حالی که من براساس وظیفه همیشه از دولت‌ها و خدمتگزاران کشور حمایت کرده‌ام.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hami 9 خرداد 1388
سلام.شما راست میگید.مقام معظم رهبری این جملات رو گفتند ولی معیار هم دادند که به چه کسی رای بدیم.نظرتون رو به بیانات ایشان در کردستان جلب می کنم.مردم به کسی رای میدهند که شجاع عدالت محور ومیان توده مردم باشد.استکبار ستیزی را ننگ نداندو...العاقل یکفی الاشاره
نا شناس 9 خرداد 1388
با وجود جنا ب آقاي احمدي نژاد عزيز ما طبقه متوسط و ضعيف جامعه طعم شيرين عدالت را چشيده ايم وبراي او وتمامي خدمتگزاران صديق شان آرزوي توفيق داريم خدا خودش به تمامي كساني كه ايشان را تخريب مي كنند عقل كامل وديد باز عنايت فرمايدتا از اشتباهات خود دست بر دارند.
نا شناس 9 خرداد 1388
در زمان امام در انتخابات اولين دوره رياست جمهوري مي گفتند راي امام به بني صدر است ولي بعدا خلاف آن اثبات شد. از اين نمايندگان مدعي اصاعت از رهبري تقاضا مي شود به گونه اي رفتار نكنند كه مقام رهبري متهم به تناقض گويي كنند خدايا عاقبت ما را ختم به خير بفرما
نا شناس 9 خرداد 1388
آقا اگر نظري داشته باشند صراحتا بيان مي نمايند يا دفتر معظم له رسما بيانيه مي دهد و نيازي نيز به سخنگو ندارند و آقاي نجف نژاد هم اگر نظر خود را مي فرمايند به ايشان نسبت ندهد!
ایمان 9 خرداد 1388
رای ملت ما موسوی است مردم آگاه هستند و می دانند کسانی که این حرفها را می زنند از رهبری به نفع خود سوء استفاده می کنند در صورتی که رهبر با کسی که مردم او را انتخاب می کند مشکلی ندارد زیرا سیاستهای کلی نظام تعریف شده است . پس یک یا حسین دیگر تا میر حسین دیگر - یک رزمنده دفاع مقدس
نا شناس 10 خرداد 1388
توجه نماينده اصولگرا را به فرمايش رهبري در سخنراني ابتداي سال در مشهدجلب مي كنم : بنده يك راي دارم آن را در صندوق مي اندازم به يك نفر راي خواهم داد به هيچ كس ديگر هم نخواهم گفت كه به كي راي بدهد و به كي راي ندهد. اين تشخيص خود مردم است . بنده گاهي از دولت حمايت مي كنم دفاع مي كنم ولي بعضي سعي مي كنند براي اين كار معناي نادرستي جعل و ابداع كنند در حالي كه من هميشه از دولت ها دفاع مي كنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.